Strategija marketinga

Voditi posao bez marketinške strategije je kao krenuti na nepoznat put bez navigacije. Možda ćete jednom stići do cilja, a možda ćete se izgubiti i ostati bez benzina. Većina srednjih i malih poduzeća nema zaposlene ljude s iskustvom potrebnim za izradu prave strategije marketinga. Mi imamo i zato je izrađujemo za vas.

 

Strategija marketinga je dokument koji vam govori kako ćete ostvariti svoje poslovne ciljeve – s kojim marketinškim alatima i taktikama, uz koja ulaganja i u kojem vremenskom periodu. Jednom kad imate definiranu marketinšku strategiju, vi ćete uvijek i u svakom trenutku točno znati kako upravljati svojim marketinškim aktivnostima da dođete do ciljanih poslovnih rezultata.

 

Strategija marketinga sadrži:

  • Analizu tržišta i konkurentskog okruženja
  • Identifikaciju ciljnog kupca – buyer persone
  • Definiranje jedinstvene konkurentske prednosti branda – USP
  • Marketing mix – politiku proizvoda, cijene, distribucije, promocije
  • Komunikacijsku strategiju i ključne komunikacijske poruke
  • Odabir optimalnih medija za oglašavanje
  • Marketinški budžet, alokaciju budžeta po medijima i terminski plan aktivnosti

 

Osim izrade marketinške strategije, nudimo i njenu implementaciju – provedbu svih marketinških aktivnosti od početka do kraja, tako da vi ne morate brinuti ni o čemu.